Listaa!

Day 1: Ten men you think are really handsome.
Day 2: Nine things about yourself.
Day 3: Eight good singers.
Day 4: Seven things that cross you mind a lot.
Day 5: Six ways to win your heart.
Day 6: Five things you like to do.
Day 7: Four things you can't stand.
Day 8: Three blogs you really like.
Day 9: Two favorite songs.
Day 10: One confession.

NINE THINGS ABOUT MYSELF.


1. En av mina största drömmar är att flytta till Usa när jag är 18.



2. Jag fick världens host-attack idag på moppe-teorin, så jag skämde ut mig..



3. Jag vill börja i Cheerleading :')



4. Jag vill att det ska bli September, så jag kan åka till Spanien.



5. Mina syskon betyder allt för mig, utan dom skulle inte mitt liv inte funkat.



6. Jag är sjuuukt envis,
När folk säger att jag inte kan klara en sak, gör jag allt jag kan för att visa att dom har fel.



7. Jag jämför mig alltid med andra, något jag måste sluta med.



8. Sjunga är ngt utav det bästa jag vet.



9. Jag vill pierca mig i läppen.


Kommentarer
Postat av: fredrikaswagggg

Fan va gött då! .DDD <3

2011-08-03 @ 00:23:46
URL: http://fredrikannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0