.

Senaste;
1. Mening du sa; "Nä, Inte jag"
2. Personen du pratade med; Mamma..
3. Du fick sms av; Angelica.
4. Du kramade; John (:

 

Idag;
5. Kläder; Gråa mjukisbyxor och linne.
6. Bättre än igår?; Nope!


Imorgon;
7. Är det; Onsdag.
8. Planer; Åka till IKEA, Träna Challenge & åka förbi Pappa en snabbis.


Favorit;
10. Nummer; 9.
11. Färg; Rosa.
12. Årstid; Sommar.


Frågor & svar;

13. Saknar du någon?; Yez.
14. Humör för tillfället; Uttråkad..
15. Det första du gjorde imorse; Käkade frukost med fredrika & Albin :)
16. Vad åt du sist?; Flingor & yoghurt.
17. Vad irriterar du dig på?; Massa töntiga saker.
18. Vem tänker du på just nu?; fredrika, eftersom jag snodde detta från hennes blogg haha.
20. Tror du att personen tänker på dig med?; Haha no idea.
21. Vart reste du sist?; Utomlands: Bulgarien.
22. Vad gjorde du igår kväll?; Hade partay mä fredrika & Albin..
23. Liknar du din mamma eller pappa?; Mamma :)
24. Ler du ofta?; ja, fast hatar mitt leénde.
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet); Kärlek och kreativitet!
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?; Aldrig sett ngn sån :/
27. I vems säng sov du inatt?; Albin's luftmadrass haha.
28. Vilken färg har din tröja?; Blå.


Sorg;
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?; Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?; Inte riktigt.
31. Gråter du när du skadar dig?; sällan..

32. Har du skadat dig själv när du gråtit?; njae...


Lycka;
34. Är du en glad person?; ahdå!
35. Vad gör dig glad?; Kompisar, Musik, Justin och mina andra idoler, Jooohn, Solning osv.
36. Önskar du att du var lyckligare?; Jag är väldigt lycklig!
37. Kan musik göra dig glad?; Alltid.

 

Kärlek;
38. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?; Jau.
39. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?; Ja.
40. Har du en flick/pojkvän?; Nope.
41. Är du kär?; Kinda.

 

Hat;
42. Vem hatar du verkligen?; ...
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?; Haha nä.
44. Är du en mobbare?; Nej verkligen inte!
45. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?; Oooohja!
Det är nästan den enda anledningen till varför jag faktiskt gör det!
46. Har du blivit sviken nån gång?; jou.

 

Skolan;
47. Gillar du skolan?; Ne.
48. Värsta ämne?; Matte.
49. Har du spytt i skolan någon gång?; Nä.
50. Är skolmaten god?; Nepp.


Kommentarer
Postat av: fredrikaswagggg

Jorå klart jag tänker på dig alltid!! :DD <3

2011-07-20 @ 00:15:15
URL: http://fredrikannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0