Godmorgon.

Vaknade för en stund sen busigt,
tänkte att jag skulle duscha men orkar inte.
(för det är ju såååå jobbigt att duscha .___.) ;)
nä men ah.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag skulle ju igentligen på konfa-grejs igår som jag kanske sa..
Men åkte inte för jag mådde typ inte brao.
Förhoppnings vis träffar jag alla snart igen ändoo.


här har ni en video ifrån när jag sov över med fredrika & Albin.
Den blir roligare mer in i filmen haha!

Kommentarer
Postat av: fredrikaswag

Fyfan vad vi är bra!

Längtar till vintern och alla sleepovers vi ska göra, när vi ska vara ute på kvällarna och röja !!! heheeh!!

Älskar dig så himla mkt, <3

2011-10-01 @ 19:47:20
URL: http://fredrika.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0