wil2xzqcäö-...

okey. igår doe...
Snor liiiiite utav fredrikas text (a)


Jo först hade jag 2 timmars Cheerleading träning som gick as bra och sen åkte jag till skogen..
Vi nattorienterade juuuu och fan, det var läskigt :o
Det gick skitbra,
tills vi vände tillbaka innan första kontrollen för det var skitmörkt..
Men som tur var så gick vi tillbaka och fortsatte!

Sen när så gick jag, fredrika, Albin och Desirée skulle gå ner till skolan när vi var klara med allt
så stannade en mörk volvo vid oss, jag & Dessä trodde det var värsta våldtäktsmännen
så vi två sprang iväg men Albin gick fram.
Då var det två civilpoliser som frågade om vi hade sett två killar, vilket vi inte hade gjort…

Sen började det åska och blixtra och jag som är livrädd för åskan tog med mig fredrika och vi sprang
som idioter ner för en backe och möttes av 2 polisbilar, så knackade vi på polisbilens ruta och Albin frågade vafan det är som händer,
så berättade dom allt och så skulle dom hämta polishundar och att vi inte fick gå själva och massa shiiit!

galet :o

Vi blev iallafall 5 st i klassen som sov över i klassrummet och vi möttes vi utav en meeeeeeeegastor spindel på toaletten så vår lärare försökte döda den med en mopp, hon höll på att förstöra hela ventilen, hahahah!

Sen vid 00.00 ungefär blev vi alla godissugna så vi åkte med pyjamas/underkläder till statoil i lärarens bil!
Hon bjöd på allt också!
Snacka om skön lärare!
Sen fikade vi och spelade alfapeet HAHA!

Stavde till dom bästa orden: Fitta, Styv, Acdc, Fes & stalker!

Så det kan gååå.

Och idag va jag i stan med min sistaaaah & jaaaaaaaaaaa.

Nu ska jag checka oth!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0