Emma här!:)

Hallå där alla Celinas bloggläsare!:)
Jag ska gästblogga på Celinas blogg medans hon är i spanien och har det skönt och sola&badar! <3 
Hoppas du får en suuuuuper bra resa, kommer sakna dig super mycket gmn<3
Ni kanske vill veta lite mer om mig?:)

Jag heter Emma, jag är 15år gammal,jag bor tillsammas med min mamma,pappa&storebror som är 18år,jag&celina går i samma klass,jag&Celina fyller år på samma dag så vi är stjärnsystrar!;)<3 Jag gillar att spela handboll på min fritid som jag gör 3g/vecka och jag gillar att umgås med mina kompisar bla:) <3 På sommaren gillar jag att vara på mitt sommarställe som ligger utanför tjörn, där är jag med mina kompisar och vi badar,åker båt och har det super roligt tillsammans:D 
Ja det var lite om mig, om ni/du undrar nått mer är det bara att kommentera så svarar jag! :D

Kram Emma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0