frecelin!

Sleepover i helgen mä Albin och fredrika!




Jag hoppas att ni vet hur mycket ni betyder för mig, även om jag inte kan förklara hur mycket själv.
Bara jag hör ordet 'fredrika' eller 'Albin' så ler jag, och tänker på hur otroligt kul jag har varje gåg jag är med er.
Vi har alla lika sjuk humor och torr som att sitta vi chatroulette i timmar.
Alla våra sleepovers och bio kvällar, har aldrig haft så kul!

fredrika du är som en syster
jag älskar att jag kan berätta allt för dig,
Att du alltid lyssnar och finns där.
Du är seriöst den finaste som finns!
Och jag älskar dig otroligt mycket!

Och Albin du är som en mormor för mig!
Du ringer typ kl 8 på morgonen för att berätta att du är på hemköp och undrar vilket örtsalt du ska köpa...
Det går inte att inte skratta när man är med dig!
Du är min absolut bästa killkompis.
Love yooooou feta mycket!

Jag diggar att man kan vara hur man vill med er och ni bryr er inte,
för ni är lika cepä som jag (a)
Haha

Alltid vi - fre(fredrika)cel(Celina)in(Albin)

Kommentarer
Postat av: fredrikaswag

Men fyfan vad du är underbar!

Det kommer alltid vara vi, den coola ligan på tre personer, albe, linis och sen har vi slutligen rolf .

Älskar verkligen dig, ingen ska få sära på oss!

ÄLSKAR DIG MUCHO MUCHO!!! <3

2011-09-22 @ 21:36:42
URL: http://fredrika.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0