training

Hihihihi! Kul att jag visste att vi skulle vara fyra som bloggar här. Men det kommer säkert gå suuuuper braaaaaaaaaa. För Fredrikaaaa känner ju jag, hihi. Dom andra två - ni är säkert fett awesome.
Så random jag är idag. hihi

Men idag har det inte hänt så mycket. (fan vad tråkigt att höra om min vardag, men nu har ni inget annat val)
Skolan var rätt så tjill, sen nu idag började Elit & Breddlägret här i Luleå som jag är med i. Så idag har det varit hårdträning. Kan ju säga att det är inte som vanliga träningar. Ryssar.. säger det mesta.. haha!
Men klarade ett nytt hopp idag. Behöver inte säga vad det är, dom flesta vet ändå inte vad jag snackar om så jag ska vara tyyyyyyst!

HIHI, men ska dra. Och blogga på min egna blogg som jag inte får glömma!
hihi
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0