-

Idag hände det något.
Jag åkte på att få städa matsalen och hela jävla skolan typ.
-.-
Min klass brukar städa varje tisdag och torsdag i olika grupper i skolan.
Så får vi massa cash för det så vi kan åka utomlands nu i nian.
Så när min lärare frågade idag om någon kunde städa, (för alla som skulle städa egentligen var sjuka) så sa jag ja..
För jag trodde hon menade att jag skulle hjälpa till att torka borden i matsalen bara, hade nämligen suttit och pratat med andra så hörde inte riktigt vad hon sa.
Men nä, Det menade hon inte...

Sen när jag väl kom på då att hon inte bara menade borden i matsalen så var det försent att dra sig ur.
Så så kul hade jag det efter skolan.

--------------------------------------------------------------------------------





Bilder från weheartit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0