intressant inlägg! (a

Fyfan.
Igår, skulle jag dela ut reklam till massa hus.
Det tog mig 2 & en halv timma och jag bar ut till 637 hushåll.
Jag var nära på att ta livet av mig där ett tag..
Inte nog med det så frös jag även fingrarna av mig.
Värt... -.-


Idag i skolan efter lunch så delade klassen upp sig så halva drog till spanska och halva hade engelska.
Hela min engelska grupp gick hem för att det var kallt i klassrummet så min lärare drog mä mig till ett café och bjöd på fika, lol :')

tyckte att ni skulle veta allt detta..
lr ngt.
(:



image description

Charmiga bild (((:



Kommentarer
Postat av: Sanna <3

På gina :)

2012-02-08 @ 18:26:33
URL: http://otursbarn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0