LISTAAAAAAAAA!

Hittade denna på google och tänkte att jag skulle låna den av egolife.blogg.se

DIG:

1. Hur lång är du ?
154 kanske - Ja jag är kort!

2. Vad vill du bli när du bli stor?
Nöjd med livet och lycklig! haha

3. Vad pluggar du ?
Nada at the moment eftersom att det är sommarlov men till hösten ska jag gå stylistlinjen på gymnasiet!

4. Har du långt hår ?
I vanliga fall ja, men nu klippte jag mig förra måndagen så det är liite kortare nu

5. Vilken hårfärg har du ?

Brunett all the way!

6. Sminkar du dig ?
yup

7. Har du haft sex senaste månaden?
Nej det har jag inte.

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
Grönt, lol fint

9. Har du kysst någon idag ?
Jau!


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?
Nope.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?
Dom står delad etta, faktiskt, älskar båda liika mycket!

3. Hur många syskon har du?
1 syster och tre bröder!

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?
Ahdå jag fixar det, puss!

5. Hur många ställen har du bott på ?
Jag har flyttat åtta gånger men alltid bott i samma stad.

6. Vem i din familj stör du dig mest på?
Ingen faktiskt, bråkar nästan aldrig med någon i familjen, men får la ta pappa då, haha stör mig ibland på honom eftersom vi inte alltid tycker samma om saker.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Förra veckan, var i stan med min storasyster!


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?
Igår :)

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Desiree!

3. Har du kysst nån kompis ?
Klart,

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
Yes. det var inget bra aso. haha

5. Vem har du varit kompis med längst ?
Två goa brudar vid namn Emma och Lisabeth!

6. Vem känner dig bäst?
Lisabeth tror jag, berättar typ allt för henne. Men annars min syster!

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ?
Aså om den frågade vad jag tyckte. Jag hade sagt att jag inte gillade den så mycket men om hon/han gillar den så ska hon/han såklart ha den! Alla tycker ju olika!

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
Nejnej!


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?
Haha nja, brukar inte skrika, när jag är arg gråter jag som en treåring typ, lol.

2. Klä dig annorlunda ?
Aso, jag vet inte riktigt vad annourlunda är eftersom folk nuförtiden har på sin allt möjligt men jag har la på mig det jag tycker är snyggt.

3. Vara dig själv ?
ah!

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?
Absolut :)

5. Pierca dig ?
Har redan två :) I naveln och i underläppen.

7. Ha sex på offentlig plats ?
Haha nja kanskeee, inte FRAMFÖR massa folk såklart men i ensamhet så.

8. Vara omogen ?
Haha jo det händer la att jag är omogen, vem är inte det ibland?

9. Äta småkryp ?
Nej fyfan!


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?
I förrgår! Snodde ett av Johnny!

2. När var du på semester senast ?
Riktigt semester var i september förra året då jag var i Spanien men sen var jag la på mini-semester med klassen i Polen för mindre än en månad sen!
 
3. Vilken färg är det på din tandborste ?
ROOOOOSA!

4. Är ditt hår tråkigt ?
Aso ibland.

5. Vem såg dig naken senast ?
Oj hm. Lovisa tror jag, alltså helnaken för vi skulle byta om till badkläder och dra ner och bada.

6. Hur ofta duschar du?
Varranan dag, ibland kan det bli varje dag eftersom jag tränar.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?
haha jag vet inte, vi får la se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0