Thats the way it goes when you party just like I do.

Kom hem från Cheerleadingen för en stund sen och har precis käkat!

IMORGON ÄR DET FREDAG,

och det betyder friluftsdag.
Vet inte varför det heter så egentligen för vi ska vara inomhus och bowla.

På Lördag är det min FÖDELSEDAG!
16 år m0thaf0cka!
Mamma och jag ska iväg på något som hon verkligen vägrar säga vad det är och sova där.
Blir nog bra ändå...

OCH PÅ SÖNDAG ÄR DET DM I CHEERLEADING I BORÅS!
Ska ta bussen dit med Erika (och resten av mitt lag, tror jag)
En timma bussresa = 10kg godis och cepä typ.


Nu vet ni creeps hela min helg.
jätte intressant tänker ni och ja, ni har rätt.


PUUUUSSSSSSSSSSSS

Gos låt!


Mac Miller - Donald Trump


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0