niiiinaaal hära!



..... Även kallad Nina Lindahl!

Så jag ska gästblogga hära medans sötcelina är i Spanien!
Jag har ingen aning om det är någon annan som ska gästblogga här?! eheh.. ingen har då sagt något annat. Men vi lär väl se! haha!

Men ni som läser Celinas blogg lär nog inte veta vem jag är! hihi..
Men jag heter då Nina Lindahl bor i Luleå.. Jag och Celina blev vänner på facebook är är faktiskt mycket nära vänner tycker jag. Inte för att vi har träffats, men jag älskar henne iallafall! hihi

Men bor ju i Luleå, Norbotten.. för er som inte vet vars det är.. haha.
Men annars tränar jag konståkning 6-7 dagar i veckan, älskar det mest av allt.
Går i 7an, blablabla..

Sen är jag en mycket stolt Belieber, älskar Justin alldelens för mycket. Allvarligt talat så skulle jag kunna dö för honom.. hehe. Så tyck inte att jag är konstig eller något, han kommer nog komma upp lite här på bloggen lite då & då. Annars är jag ett stor fan av Selena Gomez, Demi Lovato och Miley Cyrus.. dom har en väldigt stor plats i mitt liv. HIHI

Men ska sluta babbla, vi hörs!

Kika gärna in på min blogg HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0