heeeeeeeeeeeeeej.

ska snart dra till sportlife och ha bodypump pass med min syster,
men tänkte att jag hinner blogga innan ;)

Skoldan sög, hade träslöjd .___.
Vi ska göra små skåp men min är lika stor som en byrå....
otroligt bra är jag....
Sen var vi tvugna att stanna inne eftersom e stor tankbil hade vurpat på motorvägen och brann,
så all rök blåste till vår skola.
greaaat.
Och fredrika var inte i skolan, och då är det tråkigt! (:

annnnd vi hade besök av en skola från sydafrika.
haha weeeeehååå!
+ att en utav killarna ville ha mitt nr.. ska han ringa mig från Afrika doe
haha fult.

aja, ska byta om nuuuuuu.


Kommentarer
Postat av: fredrikaswag

Awww för söt är du!!! <3



HAHAHA SKOJAR DU?!

Vilken gullig liten nigga, gav du han det? ;)

Var han snygg?! <3

2011-10-05 @ 19:02:02
URL: http://fredrika.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0