2011-09-09

Så. Jag vet att Celina redan har 2 stycken som bloggar för henne medans hon är i spanien men det sa hon INTE till mig, så jag ska tydligen också blogga här ;)
quick info:¨
Namn: Albin
Ålder: 15
Intressen: Det mesta ;)
Så nu vet  ni liiiiite mer.. Celina och jag går i samma klass och jag har känt henne nu i 3 år :) Tilsammmans med fredrika är vi fan den bästa trion!! VI har sleepovers lite då och då och flummar och är allmänt galna :D
Vad jag kommer skriva om i bloggen vet jag inte. Jag kommer troligen glömma ibland men då ar det ju bra att det är 2 andra utom jag som bloggar här så det är ju bra :)
Om ni vill läsa mer av och om mig kan ni kolla in min blogg HÄR! ;)
*Albin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0