<3

Jag vill ha någon som kan få mig att skratta.

Jag vill ha någon som kan veta när jag är ledsen genom att bara se mig i ögonen.

Jag vill ha någon att dela min lycka med.

Jag vill ha någon som skulle krama mig och säga "Det löser sig, det gör det alltid" när jag är nere.

Jag vill ha någon att göra galna saker med.

Jag vill ha någon som inte skulle lämna mig för mina misstag.

Jag vill ha någon som förstår mig.

Jag vill ha någon som skulle älska det jag hatar med mig själv och få mig att bli mindre obekväm.

Jag vill ha någon som gång på gång skulle göra mig nykär varje gång vi sågs med sin charm.

Jag vill ha någon som skulle offra en utekväll för att äta godis och titta på film med mig.

Jag vill ha någon som finns kvar när tider blir tunga.

Jag vill ha någon som skulle veta om alla mina dåliga sidor men fortfarande älska mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0