LISTA OSV!

Namn: Celina (:
Ålder: 16.
Längd: 1.53 kanske. (kort jau!)
Sko-storlek: 37
Född: I göteborg
Bor: Strax utanför Göteborg.
Gör just nu: Lyssnar på musik och skriver denna listan för jag har inget liv.

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Oftast glad, Positiv och ja.. nått mer..
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Kan typ inte säga nej till folk, säger ofta ja till saker som jag egentligen inte vill. bara för att jag inte vill vara "taskig".
Jag får jättelätt dåligt samvete.
Jag är dålig förlorare och HATAR att tävla.
Vad är du rädd för: Kryp (spindlar, myror, etc.), Döden, Framtiden, Mörker, Flodvåger (inte varit med om någon men det är det värsta som skulle kunna hända, att drunkna).
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Mina ögon, och att jag är kort faktiskt.. Alltid varit jätte emot det och så fort någon påpekade att jag var kort började jag typ gråta, men nu vafan, det är bäst att vara kort!
Det roligaste jobbet du haft/har: Inget, lol..
Har du körkort och egen bil: Nej :/ Bara moppekörkort och moppe..
När tar du ditt körkort: När jag precis fyllt arton, såklart ;)
När grät du senast:
I onsdags när jag var och såg Titanic i 3D.
När skrattade du senast: Nyss..
Vem åkte du bil med sist: Min mamma.
Vem åt du mat med sist: John, David och Johannes.
Vem sov du hos sist: Sanna :)
Vem sov hos dig sist:
fredrika! :D



Vad var du rädd för när du var liten: Åskan! (är det fortfarande lol).
Vad ville du, som liten bli när du blev stor:
Frisör, polis och inredningssak :S
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Så många gånger så jag inte räknar typ. Var alltid där när jag var liten, doktorerna försökte komma på varför jag inte växte lika fort som alla andra små barn. När jag var 13 kom dom på att det var för att jag var allergisk.
Värsta smärtan du råkat ut för:
När en person tappade mig i Cheerleadingen. Bröt typ ryggen kändes det som.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Finns vääääldigt mycket... :)
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Några saker där också ;)
Har du någonsin sportat: Jaadå!
Någon du ser upp till: Min mamma och syster, Justin Bieber & Demi Lovato :)



Vad finns alltid i din handväska: Smink, körkort, Parfym, mobil och nycklar.
Har du varit utomlands någon gång:
Yes, massvis faktiskt. Bor i en familj där alla älskar att resa så det blir en del.
Vilken plats var finast:
Afrika, spanien eller kroatsien. dock har det varit fint i de flesta länder jag varit i..
Största stad/städer du varit i: eh. Har typ inte varit i några storstäder :')

Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: Fuck no.
Rökt: Nevaah.
Snusat:
Nope.
Druckit: Yes.
Har du piercing eller tatuering:
Piercing i underläpp och navel.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask:
Ha ett fint léende, Vara omtänksam men ändå lite Badboy, Vara längre än mig, Respektera Justin (a), Ha respekt allmänt, Snygg klädstil, Ha samma humor som mig (skratta åt typ allt), Bry sig om mig och älska mig trots mina fel och misstag :)
Finaste komplimang du fått:
Vet jag inte, Att jag har fina ögon och att jag ser bra ut är typ det jag hör haha :)
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Närå.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång:
Nej, hehe :)

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad all the way!
Hamburgare eller pizza: Pizza!
Kött eller fisk:
Kott fifan
Hund eller katt:
Katt

Boo-bouh-cat-rawr-favim.com-369109_large

Aftonbladet eller Expressen:
Aftonbladet yao.
McDonalds eller MAX:
Inget helst, lol. Burger King <333333
Vin eller Öl: Båda smakar skit! eller öl är la okey, men vin fyfan.
Charter- eller skidsemester: Charter såklart...
Sverige eller Utlandet:
Utlandet big time!
Sport eller nyheter:
Inget. haha
Hockey eller fotboll: Fotboll..
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörk!
Sommar eller vinter:
Sommar!!!!!!!!!
Vår eller höst: Vår! :)
Flyg eller tåg: FLYG!! Älskar att flyga!!
Bil eller buss: Bil :)

Tumblr_lrvbetc6uf1qcoam9o1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0