.

Har varit hos min gosepojk och syster hela dagen,
därför var det ingen bloggning.

Jag skulle ta bussen imorse hem till henne.
Värsta resan jag varit med om..
Först kom jag en minut för sent så bussen körde utan mig och jag fick vänta i 30 jävla minuter i regnet.
När jag kom på nästa buss var den full så jag fick stå upp och trängas med massa andra.
Alla var blöta så hela bussen luktade blöt hund typ.
Sen så var det broöppning och det tog typ 20 minuter för den jävla bron att gå ner igen..
Sen när busschauffören gasade så höll inte en man i sig så han flög rakt in i mig och jag blev mosad.

Men det var värt det för jag kom ju fram till slut och kunde
gosa med min systerson <-- låter lame..
Men så heter det iaf ;)
Han blev förövrigt 2 veckor i går.

saknar det goa vädret :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0