SPANIEN BILDER :D

Jag har inte bloggat för jag lovar absolut ingenting har hänt idag.
Så jag visste inte vad jag skulle blogga om,

Jag vaknade
Vi hade besök så jag kände att jag var tvungen att vara trevlig och säga hej.
Min pappa kom och hämtade mig och jag åkte hem till honom.
Sitter här nu och vi har kollat massa film o skit.
KUL LIV.
Hatar söndagar.

Imorgon iaf så drar jag med min fina mamma in till stan.
Tänkte kolla på Jeans oså.
Sen på eftermiddagen ska jag iväg en stund till gymmet med Lisabeth.
Hoppas på att vi kanske kan sola, vi får se hur det blir med det.

TROLOLOLO
Hittade lite bilder från när jag var i Spanien på pappas dator så ENJOY!


Sover på bussen som tog 32 timmar.


Hittade en jävla sparbössa med mitt namn på i Tyskland! haha








SUUUUPA! haha.


Gjorde så snygg min så jag var tvungen att täcka över det..






















Hjälmarna = <3




YUUUUUUUUUUUUUM!






Porr, och jag var bruun!


Gose bror <3




HAHA [email protected]!


blekfis.

Kommentarer
Postat av: fredrikaswagggg

Kay nu tänkte jag säga lite saker om bilderna så håll i hatten.......



1. ÄLSKAR MOPPEBILDERNA, HAHAHH!!

2. Varför köpte du inte den Celinaraptorn?!?!?!

3. DAAAYYYYM vad brun du var!

4. På den "hejsan" bilden som du strök över ditt ansikte på, var den tanten med er? Känner ni henne?



Tack på förhand. <3

2012-04-09 @ 17:23:30
URL: http://nattstad.se/fredrikas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0