Förlåt.

Ja ni.
Uppdateringen kanske inte har varit den bästa de senaste dagarna men har anledningar.
Blogg.se appen har inte funkat alls och jag har sovit hos dessi i två nätter.
Eller sovit och sovit.

Ni vet när vi var uppe och grillade med klassen, så skulle jag dessi och Joy gå och pissa.
Så gick vi förbi ett gäng killar och dom typ sa hej oså, sen på tillbakavägen när vi hade kissat då så visslade dom och vi kollade bakåt på dom.
Så skrek en kille: KOOM DÅ!
Så ja vi tänkte vafan, varför inte och nu har vi vart med dom de senaste dagarna/kvällarna/Nätterna.

Ikv blire nog en innekväll dock för jag är så jävla trött och har huvudvärk från igår typ.
Har sovit dåligt oså.
MEN NU SKA JAG KÄKA FRUKOST:
hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0