Kändisar osv.

TJOSAN,
 
Igår var det riktigt nice!
Mötte upp Desse och vi drog hem till David en stund, chillade ute med han osv.
OH JUST DET JA!
När vi var på väg hem till David så hade vi två killar bakom oss hela tiden, Jag kollade bak och såg inte för jag hade solen i ansiktet men dom såg iaf fula ut så jag tänkte typ inte mer på det.
Men så pratade Desse i telefon med sin mamma och killarna gick ikapp oss och ena killeen gick in i mig.
Så tänkte ja: "vad är det för jävla idiot som går in i mig!?!?!" (tuffchey_96 HAHA)
Så kollar jag upp och ja då var det fan BJÖRN GUSTAFSSON som hade gått in i mig.
HAHA galet!
Så viskade jag till Desiree: "omg desse det där är fan Björn Gustafsson! hsdjawfcjjhvsjebfhe"
Dock trodde hon mig inte men efter mycket om och men så ropade hon på dom för dom hade hunnit en bit framför oss och ja då fick vi ta bild med han och vi snackade på som fan! 
Värt!
 
Och ja sen kom Matte, Sebbe och Johnny och hämtade oss och sen blev kvällen helt galen.
Sen väldigt sent så drog vi alla hem till Desse och sov.
 
Nu ska jag snart åka och bada med Desse. Om det nu inte är för kallt vill säga.
Jag bloggar kanske sen annars imorgon.
ALLT ÄR BLOGG.SE APPENS FEEEL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0