Om ni orkar läsa allt så förtjärnar ni en medalj :)

ja men hej,
äntligen lite uppdatering!

Jag vet ju själv att det inte är så superkul att läsa en blogg där bloggaren bara skriver vad den gör om dagarna hela tiden. Eller ah förutom om man typ heter Foki och bor i Thailand eller om man är superkänd, det kanske det är kul att läsa om vad dom gör hela dagarna men nu heter jag varken Foki eller är superkänd
jag ska försöka hitta på något kul.
Kanske en frågestund eller nått sånt?
 
Iaf så ÄLSKAR jag att det är sommarlov, lever livet som fan med Desse!
Och nu får ni höra om vad som har hänt sen sist ändå!
 
Jo kvällen innan midsommar sov jag och desse hemma hos Sebbe.
Matte och Johnny var oxå där.
Har inte så mycket att säga om kvällen. Räcker att jag säger party typ :)
Dagen efter så gick vi upp vi nio. Sebbe fixade frukost till alla och vi tjillade lite innan jag och desse tog bussen hem igen.
 
Jag somnade hemma och fick sova till klockan två då mamma väckte mig och sa att vi skulle iväg.
Vi drog hem till några på midsommarfirande.
Riktigt nice var det.
Badade bubbelpool med Alexandra och Felix, medans vi körde den där fina leken "jag har aldrig".
haha lol.
 
Ja, sen vid halv tio drog vi hem och jag gick hem till Matte med Desse.
"festade" lite där till klockan två då Matte följde mig hem.
NU VET NI HELA MITT LIV TYP OCH NI SOM ORKADE LÄSA: JAG ÄLSKAR ER! <3
 
Så fort blogg.se appen börjar fungera (vilket den säker aldrig kommer göra) så kommer det massvis med bilder,
Eller jag kanske orkar lägga över dom på datorn sen.
FÖR IKVÄLL så ska jag stanna hemma faktiskt och kolla film med min mor!
Skulle egentligen hem till Matte med folk men Desse har fått halsfluss så det sket sig.
Vet att jag oxå kommer få halsflussen eftersom det smittar aslätt och Desse och jag körde en såndära KompisPuss igår.
aja. Livet är hårt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0