Hej alla!

JAG LEVER!
Nä men det har varit dålig upd8, I know.
Min födelsedag var nice, Mamma drog med mig på spa (:
Sen käkade vi middag där och sov över jau.

Dagen efter så åkte jag in till korsvägen och gick på bussen till Borås med Erica och hela mitt lag typ.
När vi väl hade kommit på bussen och satt oss på ''övervåningen'' så satt jag och Erica mittimot en tant.
Vi trodde att hon var knarkpåverkad eller något för mitt i allt tog hon av sig sin tröja och bh..
Så satt hon där naken...

Vi garvade ihjäl och bytte plats.
Vi ville ju inte sitta där och glo in i hennes pattar.

Sjävla DM var kul iaf!
Bilder och videor kommer sen när Erica laddat upp deT!
Fast jag hittade en video på youtube så njuuuuuuut!



Idag så drog jag och Lisabeth direkt till gymmet efter skolan,
BIFF & BEACH 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0