:)

ÄLSKAR VÄÄÄDRET!
Fan det är ju typ 20 grader ute and I'm loving it!
Har suttit ute på balkongen hela eftermiddagen sen jag kom hem från skolan, nu ska jag fan bli bruuun!

Skolan idag var b, som vanligt..
Hade ju matte-nationella och faktiskt så gick det bra!
Jag suger verkligen på matte, är riktigt efterbliven när det kommer till sånt men idag på provet gick det asbra!
Tummen upp för det.

Eftersom jag inte har bloggat så bra på sistone så får ni lite upd8 om vad som hänt i mitt händelserika liv... Haha -.-'
I fredags sov jag hos Albin med fredrika, kaos var det.
Lördagen var jag inne i stan och shoppade och käkade middag med bästavännen Emma!
Söndag var jag ute och körde moppe med min far, eller ah jag körde moped och han motorcykel. Sen när jag kom hem så var min syster och Theo här.
Måndagen sov jag bort hela dagen och på kvällen var det fest.
Hela tisdagen var jag ute och solade med Theo!

Stort careface på inlägget? Ja.
Haha.

bjuder på lite bilder oxå.
Pushaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0